sanne-nepal.reismee.nl

See you later!

Na 6 maanden aftellen is het dan morgen zover!! Om 15:20u vlieg ik, via Dubai, naar Kathamandu, waar ik zondag 8:20u (lokale tijd) hoop te landen. Het tijdsverschil met Nepal is +3:45u. Ik heb nu nog helemaal het idee niet dat ik morgen weg ga... maar ik heb er onwijs veel zin in. Geen idee wat ik kan verwachten en wie mijn medereizigers zijn. Het enige dat ik weet is wat ik ongeveer ga doen (zie de blog 'Waarom Nepal?')

De voorbereidingen die de afgelopen maand gedaan moesten worden, zijn vooral de afgelopen dagen gedaan haha. School had toch even prioriteit, maar het 2e jaar zit erop! Gelukkig heb ik de rabiës vaccinaties nog kunnen krijgen en hiervoor ben ik dan ook gelijk mijn leven lang beschermd. Verder gaat er nog een partij medicijnen mee, waarvan we maar hopen dat alle doosjes dicht kunnen blijven... Het warme weer de afgelopen dagen vond ik wel fijn, zo kon ik alvast wennen aan de temperaturen en het klamme weer daar. Het is moesson en tussen de 28 en 40 graden.

Het was een klus om uit te zoeken wat ik meeneem als je niet je halve klerenkast mee kan nemen Maar het is gelukt mijn tas in te pakken Ik dacht dat ik niet zoveel meenam, maar hij zit toch helemaal vol!

Elke 3/4 dagen hoop ik jullie een update te kunnen geven over mijn reis. De wifi is niet wat het in Nederland is, dus het kan zijn dat het soms wat langer stil blijft. Foto's hoop ik ook bij mijn blog te kunnen voegen, volg mijn anders op Instagram (sanne_dgroot)!

Ik zou het heel leuk vinden als je je aanmeldt voor de mailinglist als je dit nog niet gedaan hebt!

Dan is dit het voor nu.. De volgende blog is vanuit Kathmandu!

Liefs, Sanne

Reacties

Reacties

Riet De Vos

Sanne ik wens je een onwijs goeie vlucht zonder oponthoud en een hele fijne tijd daar. Erg spannend allemaal.

Inge

Heel veel plezier daar en succes met alles wat je te wachten staat

Paul

Gaaf zeg! Succes en veel plezier in Nepal.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!