sanne-nepal.reismee.nl

Waarom Nepal?

Je zal misschien wel denken .. waarom ga je naar Nepal? En wat ga je daar doen? Hierop een antwoord op deze vragen :)

Al langere tijd wil ik vrijwilligerswerk gaan doen in het buitenland. Afgelopen zomer bedacht ik dat het in 2019 tijd werd om die droom eens werkelijkheid te laten worden. De organisatie Travel Active kende ik al vanwege mijn reis naar Canada 4 jaar geleden (sannee.reismee.nl). Na lang zoeken en wikken en wegen is het Nepal geworden. Het land is voor mij totaal onbekend, maar daardoor ben ik extra nieuwsgierig hoe het daar zal zijn. De afwisseling in het programma vond ik uiteindelijk toch leuker dan een aantal weken achter elkaar vrijwilligerswerk doen. Zo krijg je ook nog eens de kans om wat van het land te zien!

Eind juni vertrek ik voor 4 weken naar Nepal, Kathmandu. Ik zal daar in een groep van internationale reizigers terecht komen. De eerste week woon ik in bij de eigenaar van The Green Lion en hij zal ons kennis laten maken met het land, de stad en de cultuur. De tweede week ga ik naar het Chitwan National Park en vanuit daar reis ik door naar Pokhara voor een aantal dagen. In week drie ga ik een hike maken door het gebergte. Ik beklim de Poon Hill waarop je een uitzicht hebt over twee van de hoogste bergen van de wereld! De laatste week wordt afgesloten in Kathmandu waar ik nog vrijwilligerswerk ga doen.

Tussen de colleges en tentamens door wordt het tijd om voorbereidingen te gaan treffen! De eerste stap is gezet, namelijk het vliegticket. Nu de rest van het to-do lijstje nog ;)

Ik kijk ontzettend uit naar deze reis en kan niet wachten tot het 29 juni is :)

Mocht je vragen hebben, stel ze gerust!


Liefs, Sanne

Reacties

Reacties

Mirjam

Leuk! Jou “reismee” verhalen! Wat een leuk en spannend vooruitzicht! Succes met de voorbereidingen en op naar de 29e! ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!