sanne-nepal.reismee.nl

Nog 30 dagen!!

Half april werd ik opgeschrikt door een mailtje met een grote schemawijziging van mijn terugreis! Niks aan de hand dacht ik eerst … maar na nog eens goed kijken naar de datum en tijden bleek dat ik geen gebruik meer kon maken van deze vlucht. Zo fijn dat je het dan via een reisbureau hebt geregeld, want zij zijn samen met mij gelijk gaan kijken naar een alternatief dat in eerste instantie lastig te vinden was. Maarr… het lukte! Er kon weer rustig geslapen worden ;)

En nu … nog maar 30 dagen tot vertrek. Ik kan het elke keer weer zeggen, maar de tijd vliegt echt haha! De spullen die aangeschaft moesten worden, zijn nu op wat kleine dingen na allemaal binnen. Het wordt nu taak om te zorgen dat mijn ouders alle belangrijke papieren en andere informatie hebben. Gelukkig heb ik de twee weken voor vertrek vrij dus heb ik dan alle tijd om te puzzelen met inpakken. Pas geprobeerd hoe de tas zit met wat gewicht erin (10 kg), maar pfoe eh.. dat is al een aardig gesjouw En dan mogen er nog heel wat kilo's bij! Ik hoef er niet elke dag mee te lopen, dat scheelt dan weer.

Om jullie tijdens en na mijn reis te laten zien hoe Nepal eruit ziet, heb ik van mijn ouders alvast een supertof verjaardagscadeau gehad! De Canon Powershot G9 X Mark II. Met de wifi op de camera kan ik de foto's gemakkelijk en snel naar mijn mobiel overzetten en ze op die manier jullie laten zien.

Een korte blog, maar ik wilde jullie toch even laten weten hoe de voorbereidingen ervoor staan. Dit was de een na laatste blog vanuit Nederland!

Liefs, Sanne

PS. Mocht je tijdens de reis op de hoogte willen blijven, meldt je dan hier rechts aan voor de mailinglijst

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!